Tuesday, May 10, 2011

Kesabaran ku menemani perjalanan hidupku....!!!!

Hahhh!!!!sekali lagi dan sekali lagi dan sekali lagi...kesabaran sya telah diuji....sya tidak dapat panggilan kemasukan upu....sedih n kecewa yang amat sangat...tidak terkata...sya hanya mampu bersabar dan menanggap nie ujian dan dugaan dari Tuhan saya kuatkan semangat dalam diri saya....namun kadang-kala tidak dinafikan saya memang mengeluh dengan apa yang berlaku dalam diri saya....semua yang berlaku membuatkan saya putus asa untuk menghadapi semua ini...namun saya tetap teruskan bersabar dan kuatkan semangat...tapi sampai bila????setiap yang berlaku memang tiada satu manusia pun yang tahu apa yang akan jadi dalam kehidupan kita seharian....bilakah saya akan berjaya?rakan-rakan saya yang lain semua akan melangkah masuk ke unversiti dan matrix....dan saya pulak hanya mendapat panggilan tingkatan 6...namun saya tetap bersyukur mendapat tawaran form6..daripada tiada kn hurmmmm......semakin lama...saya belajar erti hidup ini yang sukar untuk ditempuhi...bagimanakah orang yang berjaya mampu mengatasi segala kegagaglan dalam hidup mereka???hurmm..mungkin mereka juga sentiasa bersabar ,berusaha ,kuatkan semangat dan sentiasa berdoa..agar rezeki mereka suatu hari nanti akan tercapai juga....saya ingin mencontohi mereka yang sering berusaha tapi sentiasa gagal....semoga saya seperti mereka amen...saya berharap saya dapat mencapai cita-cita saya walaupun mengambil masa yang lama dan panjang..kerana saya tahu Tuhan pasti ada rencana yang terbaik dalam hidup saya....semoga saya hadapi hari-hari saya dengan ketabahan dan kesabaran....namun saya tidak henti-henti mengeluh dengan nasib saya sekarang...huh....susah mw cakap....KESABARAN KU MENEMANI PERJALANAN HIDUPKU!!!

No comments:

Post a Comment