Wednesday, April 27, 2011

DUGAAN YANG SEMAKIN MENGUJI!!!!

Hari ini 28.4.2011...khamis...setelah cek permohonan matrix...sekali lagi telah menguji kesabaran saya..namun saya terima dengan adanya...saya percaya dan kuatkan semangat saya untuk meneruskan pelajaran saya walau apa pun terjadi...2 pintu sudah tertutup...namun saya masih menanti pintu yang lain terbuka untuk saya...saya berharap saya akan dipanggil temuduga guru sekali lagi....namun saya akan terima sahaja keputusan yang bakal dikeluarkan....saya berharap agar saya layak memasuki tingkatan6...dan berjaya mendapat panggilan dari universiti amen....apalah nasib dan takdir yang telah ditentukan oleh Tuhan?...saya terima sahaja apa saja yakdir yang telah ditentukan oleh Tuhan..namun saya berharap agar Tuhan memberi saya kekuatan untuk meghadapi segala dugaan dan cabaran dalam mencapai kejayaan...saya tahu sekarang saya diuji sejauh mana kekuatan saya unutk mencapai kejayaan yang selama saya inginkan...namun yang saya pasti bukan mudah untuk mencapainya tanpa usaha dan kecekalan..tiada ada orang yang berjaya dalam sekelip tanpa cabaran yang diuji oleh setiap insan..saya tahu pasti Tuhan ada rencana yang terbaik untuk saya....nasib setiap manusia tidak sama...kata orang..'tua ayam ble dinampak,tuah manusia tiada yang tahu'...hurmm...sekarang saya hanya mengharapkan panggilab UPU dan form6...inilah harapan saya satu2nya unutk menerusakan pelajaran saya....hurmm..ethlh sampai bila...

No comments:

Post a Comment